:D

Jag tror inte livet kan bli mycket bättre :D vi flyttar snart och älsklingen ska inte sova ute mer, dessutom är vädret så underbart att det är oförskämt :D jag fick världens sötaste sms av min syster igår och känner verkligen hur mycket min familj och vänner bryr sig om :D På jobbet går det hur bra som helst och snart är det SOMMAR!!!!  Och för er som inte har hängt med (jag ser nog allt att jag har en hel del trogna läsare, synd bara att jag inte kan se vilka ni är ^^) så måste jag ju uppdatera er om att det för en tid sedan blev en liten miss jönning ;) haha :D


Bäst på jobbet är nog ändå ann-sofie, världens härligaste tjej ;) Hon är så rak och ärlig, skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker och står för sina åsikter och tycken. Det gillar vi :D på det hela så är hon danska och pratar flytande danska så jag fattar inte ett skit när hon och hennes mamma pratar ^^ hur fräsigt som helst ;) 


på det hela så får jag en ganska så fin lön nästa vecka, det trodde jag inte. trodde jag skulle få ut ett par tusen. MAX. Men svärmor upplyste en mindre vetande som mig att jag faktiskt skulle få ut betydligt mer än det :D 

Nähä, nu ska jag dra mig ut till stallet och se om odjuren och fodra dom lite så dom inte svälter uhjäl (ingen risk ayy valle gör det men han inbillar sig att om han inte får mat minst hundra gånger om dagen så är han döende. minst. Han påminner mig faktiskt om mulle i Min häst-tidningen ^^) 

  

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0