Ledighet

nu har jag snart vart ledig två dagar, inget kul. Eller första dagen var okey, men idag är jag hur trött som helst. jag fattar inte det. var uppe vid halv nio tiden så jag sov inte jättelänge heller. Känner att sängen är otroligt lockande. men det blir inget med det för snart ska jag ut till hästarna och fixa lite :)

dessutom så flyttar jag och älslingen snart, kanske redan i helgen om allt går som planerat men det är inte säkert. vi får se :) då blir det fan till att fixa och göra iordning vill jag lova :D blir stressad bara av att tänka på det :P

jobbar ju halva lördagen med så vi får se hur mycket som hinns.

Jag måste även ta mig i kragen och gå till frisören, mitt hår ser verkligen för jävligt ut. sen måste jag köpa mig en nya jacka med nu till våren då min skinnjacka är så sliten och ful. jag har ju trots allt haft den i tre år så det är på tiden att det inhandlas en ny, men denna gången lite det en i tyg :)

nehe dags att göra lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0