Torsdag!

Dagen började bra med ett uppvaknande vid åtta tiden, och en påminnelse om att det var min lediga dag! :D
dagen spenderades sedan närstan helt med misse och hennes två små godingar som tyvärr bara ska bli en, men förhoppningsvis så får vi tag på en liten rackare igen som båda är sugna på. Jag kikade lite och hittade en kanonfin valack på öland, halvblod/fullblod. fem år. Helt underbart fint. MEN... han var bara till salu och vi ska ha en på foder tills jag vet hur det blir med jobbet, jag har ju inget fast shema än men när det kommer sen sås ka det planeras och smidas planer in i det sista ;)

Vi han även med en ridtur, en sväng på stan. Hittade mig otroligt nog ett par jeans. vita dessutom. inte dåligt. såg massor med andra fina billiga jeans som jag ska in och handla någon dag när jag har tid då jag kännde att shoppa inte var misses stora passion ;)

har även fixat en del av tvätten och tänker nu ta det lungt en stund tills nästa omgång är klar. Underbart är dessutom att älsklingen är hemma varje dag, mindre underbart att han ALLTID jobbar men vafan, när han har tjänat ihop storkovan får han skämma bort mig ^^

nähä, dags för en rök och lite prat med kickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0