A

Idag känner jag mig helt död, skönt att jobbveckan är kort iaf. Ledig fredag och måndag :D klockan är inte ens halv nio men det känns som den skulle kunna vara halv elva. USCH! 

Och i morgon kommer även älsklingen hem, underbart :) Jag fyller ju år nu med snart så det känns som att alla dagar nu i helgen är fullbokade. Vi ska förhoppningsvis trycka in så vi kan hämta en soffa med i helgen. hoppas, hoppas :D snart har vi det nödvändigaste vi behöver i huset och kan flytta. 

nehe, undrar vafan jag ska göra i en timme nu, jag kan inte gå och lägga mig vid halv nio så jag måste va vaken tills iaf halv tio. då kan jag krypa ner i sängen och sova bort min lite liknande överkörd katt kännsla och vakna pigg som en lärka i morgon (lär knappast hända) men man måste ju ha motivationen uppe iaf ;)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0