FREDAG!!!!

Idag blev det tidigt upp då jag skulle fodra och släppa ut hästarna. Spenderade halva dagen i stallet och några timmars softande hos michelle. vi tog ut hästarna på en tur i skogen nu när vägarna är någorlunda hyfsade igen, Hur skönt som heslt. Och det tyckte hästarna med för piggelina va dom :D 

Efter stallet och michelle så väntade duschen, kaffe och lite mat. Det är helt sjukt vad min aptit ökar när jag har vart i stallet, jag åt för kanske en timme sen men är redan hungrig igen :P men nu får jag allt klara mig till sex tiden då älsklingen kommer hem, för då blir det kycklingspett och massa gott :D 

Helgen kommer att spenderas mestadels i huset. Det ska flyttas bilar, målas, hinnas med en sväng till ikea och köpa bänkskivor. Lite smått och gott helt klart. Det ska bli hur skönt som helst att flytta till eget, och dessutom till en stor gård :D Där vi inte behöver bry oss om nånting för när tiden är inne så tillfaller hela kalaset mig :D (jag funderar på att sälja all skog och bli miljonär men jag tror inte det funkar så i praktiken haha, men visst hade det vart gutt om det gjorde det. Jag skulle inte tacka nej iaf ^^) 

Det känns som allt flyter på nu, jag har fan till och med jobb :D Med en hög inkomst (älsklingen) och med min normala inkomst så kommer vi kunna leva väldigt bra där :) och jag längtar tills jag får börja jobba. jag får se det som lite semester sålänge, men det blir inte långvarigt för den 22:a mars drar allt igång :D 

Nehe, nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt en stund (!!?)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0