Måndag

Ja då var det måndag igen. Alltid lika trisst att älsklingen har åkt. jag vet inte vad det är men all motivation har försvunnit. Luften har lixom gått ur mig. Jag som borde ha all motivation i världen med jobb och allt nu.

Idag blir det iaf en runda in till kalmar och sen ska jag bara ta det lungt. kankse ut till stallet.

I morgon blir det iaf stallet och ridning. tror jag. om inte elin ska rida. men jag ska nog ut dit iaf och hålla ett öga på valifjant. Han har sina stunder den hästen. 

Resten av veckan är oplanerad men det lär bli mycket stallet och kompishäng. Pappa kommer ju hem på onsdag med, men jag vet inte riktigt om jag har lust att träffa dom, sjuklingar som dom är. Dom åkte ju på magsjukan alla tre och det är inget jag har lust att känna på. 

(vissa saker kan verkligen få en ur ballans. Jag hatar att det ska vara så jävla krångligt och jag hatar att det inte kan gå BRA någon satans gång. jag har varken ork, lust eller tid längre. Nu ska jag vältra mig i lite ångest och deprision ett tag. sen ska jag äta lite godis och skämma bort mig själv tills jag är på bra humör igen. det låter som en bra plan dom närmsta timmarna. Och det skulle inte förvåna mig och jag får gå hela vägen bort till kvantum bara för att fina har stängt. Då jävlar.)   

Bara för jag älskar oss så mycket <3



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0